Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výuka matematiky v italštině
Basile, Marco ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Moraová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výukou matematiky v italském jazyce v České republice v bilingvní italsko- české sekci gymnázia Ústavní v Praze, kde učím od roku 2012. Hlavním cílem práce je analyzovat a systematizovat pozitiva a negativa bilingvní výuky matematiky v tomto prostředí. Představuji problémy a výzvy, kterým musí čelit učitel, když učí matematiku v italštině, tedy v jazyce odlišném od mateřského jazyka žáků. Vše ilustruji příklady z mé vlastní praxe učitele matematiky v italštině v Gymnáziu Ústavní ve dvou ročnících gymnázia během jednoho školního roku. Tyto příklady jsou doplněny ukázkami, jak jsem problémy řešil. Práce obsahuje také úvahy o výsledcích bilingvního vyučování matematiky jak z hlediska matematického, tak i jazykového. V teoretické části se zaměřuji na obecný popis bilingvismu, bilingvní výuku matematiky, bilingvního gymnázia Ústavní. V praktické části jsou popsány hlavní rozdíly mezi programy, učebnicemi a hodnocením matematiky v Itálii a v České republice. Dále je zde popsán průběh školního roku 2016/2017 ve třídách, ve kterých učím matematiku v gymnáziu Ústavní, tj. v 3.C a 4.C. Popis vychází z analýzy mých hodin matematiky v italštině a z testu ve třídě 3.C ze začátku školního roku. V závěru uvádím některé návrhy pro to, aby výuka matematiky i italského jazyka byla...
Hospitační činnost ředitele střední školy
Vratišovský, Karel ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá hospitační činností vyššího a středního managementu soukromých středních škol, a to ve vztahu k profesnímu rozvoji učitele. Zaměřuje se na soukromé střední školy z kraje Hlavní město Praha. Práce se skládá ze dvou částí, a to části teoretické a praktické. V teoretické části se autor věnuje jednak rešerši pojmu hospitace, ale i jejímu právnímu vymezení v prostředí soukromých středních škol, jednotlivým funkcím a druhům hospitační činnosti. Dále pak vlivu hospitační činnosti na profesní rozvoj učitele a možným úskalím hospitační činnosti a možnostem eliminace těchto úskalí. Pozornost je věnována rovněž předhospitačnímu a pohospitačnímu rozhovoru stejně tak jako virtuálním hospitacím. Samostatná kapitola je věnována hospitačnímu záznamu a jeho stavbě stejně tak jako dalšímu profesnímu rozvoji učitele. Ve výzkumné části autor využil dotazníkového šetření, řízených rozhovorů a analýzy dokumentů a zachytil v ní současný stav na pražských soukromých středních školách. Sebraná data číselně popsal pomocí přehledných tabulek a grafů a vyhodnotil je. KLÍČOVÁ SLOVA hospitační činnost, hospitační záznam, ředitel střední školy, střední škola, hodnocení, profesní rozvoj učitele, funkce hospitace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.